Hjääälp tjock häst

Sv: Hjääälp tjock häst

Det enklaste är nog att knalla ner till Granngården/Svenska foder/vad man nu har för affär, och skaffa en provtagningspåse. Ta ett prov enligt anvisningarna på påsen eller i affären eller som det står på labbets hemsida, lägg i påsen och skicka iväg!
Priset är olika beroende på vilket lab man använder och vilken typ av analys man vill ha. Ett exempel: Svenska foders lab kostar en helanalys (energi, protein, smältbart råprotein, calcium, fosfor och magnesium) 550 kr.

Sv: Hjääälp tjock häst

Det enklaste är nog att knalla ner till Granngården/Svenska foder/vad man nu har för affär, och skaffa en provtagningspåse. Ta ett prov enligt anvisningarna på påsen eller i affären eller som det står på labbets hemsida, lägg i påsen och skicka iväg!
Priset är olika beroende på vilket lab man använder och vilken typ av analys man vill ha. Ett exempel: Svenska foders lab kostar en helanalys (energi, protein, smältbart råprotein, calcium, fosfor och magnesium) 550 kr.

Tack:D ..........................................

Liknande trådar

E
Foder & Strö Hon ska tränas till distanshäst och jag har börjat träna upp muskler och senor, och ibland kör vi tempo. Rider henne ca 5 dar/V Foder...
Svar
13
· Visningar
1 434
Senast: Emblagirl
·
L
Foder & Strö Min Angloarab har börjat lägga på sig en hel del nu . Jag köpte honom i oktober & då var han relativt smal. Men nu har han börjat få...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: L80
·
G
Foder & Strö Hej.. Har en häst på 5år 162cm som är en piggelin ;) Undrar om någon har tips på foder till överpigga hästar ? För tillfället får...
2
Svar
30
· Visningar
2 174
M
Foder & Strö *Vilket föredrar du och varför?? *Vad ger du din häst, hur mkt?? Har en känsla av att det inte är första gången frågan är uppe på...
Svar
10
· Visningar
1 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka