Hittat en prao!

N

NaddeKarlsson

Hej!

Jag har hittat en prao nu:) ...hos Annika.
Vecka...18 - 19:(...långt kvar...vill komma ut på galoppen nu ju...kanske kan fråga om jag får komma lite på helgerna redan nu??:o
Vad tycker ni på buke?

Tacksam för svar:)

Mvh

Sv: Hittat en prao!

Hej!

Jag har hittat en prao nu:) ...hos Annika.
Vecka...18 - 19:(...långt kvar...vill komma ut på galoppen nu ju...kanske kan fråga om jag får komma lite på helgerna redan nu??:o
Vad tycker ni på buke?

Tacksam för svar:)

Mvh

absolut fråga på bara man får inte vara blyg utan visa vad du kan utan att vara kaxig. Ha de så roligt.

Tycker jag definitivt att du skall göra. Genom att du sätter dig in i rutinerna redan nu så kommer du att få ut så mycket mer v din prao tid!!

Tycker jag definitivt att du skall göra. Genom att du sätter dig in i rutinerna redan nu så kommer du att få ut så mycket mer v din prao tid!!

Mm precis:)...men jag prata med Annika idag och jag ska börja komma när jag har tid och så:).
Vi ses på banan!

va roligt!!!!

tror du kommer få ut mkt av din prao, annika är duktig på å förklara!!! (till å med jag hajjade ju lite :angel: )

hälsa den finaste, Be my partner ;)

Mm det tror jag med men jag ska börja vara i stallet när jag tid och så nu...så då får jag ut ännu mer på praon.
Det ska jag göra;)...är du omkring eller??

va roligt!!!!

tror du kommer få ut mkt av din prao, annika är duktig på å förklara!!! (till å med jag hajjade ju lite :angel: )

hälsa den finaste, Be my partner ;)

nä jag var väl där 1månad i somras när jag tog hand om en av hästarna (min häst stog hos ägarna till hästen, så vi bytte lite)...

annars har jag varit lite på angarn för 2-3år sen, köpte mig en egen galoppis, som nu är ridhäst (try to be)...

Aha okej:)

nä jag var väl där 1månad i somras när jag tog hand om en av hästarna (min häst stog hos ägarna till hästen, så vi bytte lite)...

annars har jag varit lite på angarn för 2-3år sen, köpte mig en egen galoppis, som nu är ridhäst (try to be)...

Kul ! Jag praoade hos Annika vecka 7-8 och det var jätte lärorikt ! Jag åkte ut till henen en gång innan och provade på så jag skulle veta på ett ungefär vad jag skulle göra och hur det går till m.m. Föreslår det till dig med och Lycka till ! Vi kanske ses någonting, ska komma och jobba hos henne på helger och lov lite senare framöver.:banana:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
538
Senast: KeeNine
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 649
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur