hittar ej i skk

Torktumlare

Trådstartare
Hittar ej Lalla i skk's hunddata fattar ej.. kan ni hjälpa mig? uppfödaren heter Amazonas (med appostråf på det sista A:et) & hon heter Black Lady & är en Schäfer har papper på henne men jag fattar likxom noll :angel:

Sv: hittar ej i skk

Hm, vad konstigt.. Hittade inga hundar alls med Amazona's" som kennel namn?!

du kan ju söka på regnumret, id-nr och/eller chipnr också.

kolla även hundens fulla namn och hur det stavas i papprena du har...

fick du inte med papprena när du hämta hunden? eller du kanske hämtade den idag med :)

Finns en schäfer som heter Black Lady, eller eg Nybo Gård's Black Lady... verkar konstigt... har du inget reg nr?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Jag har ju en isländsk fårhund som är lite drygt ett år gammal. Tanken med honom var ju att ha honom som det han är - gårdshund...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: yennork
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 128
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 530
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar