Hitta hästägare?

knugmelle

Trådstartare
Hej! Jag undrar bara om det finns ett sätt att kolla upp vem som äger hästen?

Har regnummer på hästen och kan hitta stamtavla, men hittar inget sätt att få fram vem som äger hästen.

Tack på förhand :d
 
Sv: Hitta hästägare?

är det en svenskt halvblod så brukar ägaren finnas registrerad på blup.se
 
Sv: Hitta hästägare?

Tyvärr är det inte ett Svenskt halvblod :( men jag tackar ändå för ditt svar!
 
Sv: Hitta hästägare?

Travare (och galoppörer?) kan man väl hitta på ATG tror jag, om det är en sån.

Annars borde ju rasföreningarna kunna hjälpa dig... För där finns det väl registrerat? Eller ska iallafall finnas, om man fixat med ägarbyte.
 
Sv: Hitta hästägare?

Atg registren är helt värdelösa då jag står som ägare på hästar jag inte äger och hästar jag ägt tills dom dött står annan person som ägare. ....
 
Sv: Hitta hästägare?

Men kräver du inte av köpare att de ska göra ägarbyte? Jag ser alltid till att det blir gjort, precis som med bilarna. Jag tycker registren är viktiga.
 
Sv: Hitta hästägare?

När jag ringt in och frågat varför det inte registrerats något ägarbyte har dom svarat att det inte är så noga med det då hästen tagits bort från träning för gott. ...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
905
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 137
Senast: Äpplet.
·
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
18 020
Senast: Sassy
·
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 098
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp