Historian om min "elake" häst

Sv: Historian om min "elake" häst

iallafall en? Omdet nu är det..

Undra vart folk/trollen ser det roliga i det där isåfall? :crazy:
Aja, alla har ju olika hobbysar!

Skapa irritation och få folk upprörda.

Eftersom dessa två inte har återvänt, så lägger jag min röst på att det är troll som härjar... Boooring!!

Jag fattar inget???
Vad kom denna person med alla anklagelser ifrån. fattar inget eller har jag missat nått i en bit av tråden. De ståd väl aldrig nått om att hästen inte mådde bra nu, Hon hade väl skött om den och fått den jätte trevlig.:confused::confused:

Du är så full av skit!
Du har tagit in hästen i vårat stall, där alla hästar altid har mått bra, men nu...
Din häst behöver en veterinär! Den är skadad, du ka inte skylla allt på pengar!
Dessutom är han ALLDELES för hög för sin box, han har ALLTID öronen i taket!
A (stallägaren) kommer att ta ut en veterinär i veckan om inte du gör det snarast!
A kommer också att skicka ut dig och din (dessverre) mycket skadade häst med huvudena före!
Han är JÄTTE halt, har otroligt fula (trasiga och spruckna) hovar, och såret på 3x5dm behöver en veterinär!

Du kan ingenting om NH i praktiken, och uppenbarligen ingenting om lastträning heller!

Även om du vill väl, så klarar du inte av att leva upp till det, du behöver erkänna för dig själv att du bhöver hjälp, och du behöver förstå att det är en styrka och inte en svaghet att be om hjälp.
Hellre att du frågar en gång för mycket än en gång för lite, så att hästen blir lidande.
Inge kommer att tycka sämre om dig, bara för att du erkänner att du inte kan allt, snarare att folk tar dig mer på allvar om du är ärlg, för din okunnskap lyser genom.

// "stallkompisen"
Herregud, vem är du som bara kommer med massa anklagelser på nån så här öppet.Ta de privat istället.!!!!!:confused:

Det var nog små troll.....?
Jag tycker också annars att man tar detta privat och
inte hänger ut ngn på nätet .

hej från hambo

Kl

Ja jag hoppas att detta var två små troll!!!
Annars är det mkt tragiskt och otäckt, och varför i hela fridens dar hoppa på ngn på detta viset på nätet, sådant tas väll alltid privat, två par ögon emellan??!!

Vad trist det blev:( Jag tyckte det var intressant med en tråd om hästar som "inte är som alla andra" men som någon lyckats få kontakt med, förstår varanndra och hittat en väg ut ur problemet (som oftats skapas av oss oförstående människor) Men påhoppet kändes lite obekvämt... Tänkte själv berätta om min snutta som var värsting men som blivit hur go som helst, men det känns lite avigt nu.. :cry:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 732
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Sirap
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 833
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar