Hiss eller diss - del 6

1744378868982.webp

Fet jävla DISS!
Missade att det även stod portvin. Det smakar väldigt udda, sött och syrligt i kombination. Min första tanke gick till 🤮. Förhoppningsvis är de okej att dippa, annars slängs de. Blä!

1744379593996.webp

Minns ni denna? :D
Var ju tvungen att testa när ingen nappade :p

Svag diss
Den smakar lite kakigt emellanåt, men inte i närheten av oreo. Får framförallt en diss för att jag inte gillar smakupplevelsen på "zero sugar", och måhända för att jag inte druckit läsk på flera månader och fick en sötchock. Annars inget fel på den skulle jag säga.

Visa bifogad fil 165414

Minns ni denna? :D
Var ju tvungen att testa när ingen nappade :p

Svag diss
Den smakar lite kakigt emellanåt, men inte i närheten av oreo. Får framförallt en diss för att jag inte gillar smakupplevelsen på "zero sugar", och måhända för att jag inte druckit läsk på flera månader och fick en sötchock. Annars inget fel på den skulle jag säga.
Okej, kommer ändra den till en diss, för ju varmare den är desto mer kakigt smakar den. Lite läskig smak imo :laugh:

Också testat Red Bull woodruff eller vad den nu heter. Ganska mjeh. Kan tänka mig att slänga in en ibland för variation men tror inte det blir så många om andra alternativ finns att köpa just då:p

1744400925725.webp

A dream come true... Nej, men seriöst. HISS! Magi! Älskar smaken. Om den inte varit så mäktig hade jag skopat ur hela burken, och renslickat.

Får se om jag lyckas låta den vara en hel vecka så den kan bakas med... eller om det här blir min nya skuldfälla :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 244
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 608
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 063
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka