På Hemköp köpte jag mina, det var en fyrpack så det var tur att dom var godaVart hittar man dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På Hemköp köpte jag mina, det var en fyrpack så det var tur att dom var godaVart hittar man dom?
Okej, kommer ändra den till en diss, för ju varmare den är desto mer kakigt smakar den. Lite läskig smak imoVisa bifogad fil 165414
Minns ni denna?
Var ju tvungen att testa när ingen nappade
Svag diss
Den smakar lite kakigt emellanåt, men inte i närheten av oreo. Får framförallt en diss för att jag inte gillar smakupplevelsen på "zero sugar", och måhända för att jag inte druckit läsk på flera månader och fick en sötchock. Annars inget fel på den skulle jag säga.
Ica MaxiVart hittar man dom?
Nä, jag är sjukt less den syntetiska smaken nu. Blir absolut inga fler köp av "svartvinbär".Köpte den idag, den är nog den godaste Fun light jag druckit, men den påminner exakt = 0 om svartvinbär.
HISS
Godaste zeroläsken jag smakat. Mer eftersmak av persika än sötningsmedel.
Visa bifogad fil 165384
Vad äter du den på?Visa bifogad fil 165448
A dream come true... Nej, men seriöst. HISS! Magi! Älskar smaken. Om den inte varit så mäktig hade jag skopat ur hela burken, och renslickat.
Får se om jag lyckas låta den vara en hel vecka så den kan bakas med... eller om det här blir min nya skuldfälla![]()
SkedVad äter du den på?
Lät inte speciellt got tbhSked
Slickepott fungerar säkert också
![]()
Tanken är väl att den ska ätas på kex med samma namnLät inte speciellt got tbh![]()
Lät inte speciellt got tbh![]()
Tänkte också säga sked, men såg att jag är andra på bollenVad äter du den på?