Mineur
Moderator
Åh ja denna är godast! Inte jättesvårt att hitta hos oss. Finns på CG och slusscafet
![]()
Aha, då ska jag spana in CityGross och Granngården!Jag har hittat dem på Granngården.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh ja denna är godast! Inte jättesvårt att hitta hos oss. Finns på CG och slusscafet
![]()
Aha, då ska jag spana in CityGross och Granngården!Jag har hittat dem på Granngården.
Min favorit är grapen!På temat Kiviks Musteri: Stor jädra HISS till deras lemonader! Jordgubb/mynta är min favorit, men rabarber/vanilj och päron/ingefära slinker också ner riktigt fint. Dessvärre är de lite kluriga att få tag på, men ser ni dem någonstans är det definitivt värt att köpa tycker jag!
Visa bifogad fil 75033
Hoppas "din" CG el Granngården med harAha, då ska jag spana in CityGross och Granngården!Jag har tittat på Willys samt Ica Maxi här nere i söder men inte hittat dem där, och min bror i Göteborg sa att de bara vet ett ställe som har dem (saluhallen).
Det får nog bli dissa på denna för min del tyvärr.På temat Kiviks Musteri: Stor jädra HISS till deras lemonader! Jordgubb/mynta är min favorit, men rabarber/vanilj och päron/ingefära slinker också ner riktigt fint. Dessvärre är de lite kluriga att få tag på, men ser ni dem någonstans är det definitivt värt att köpa tycker jag!
Visa bifogad fil 75033
Hiss för Fentimans tonic Pink grapefruit. Toppen om man vill ha något festligare men inte läsk eller vinska testa fler smaker också!
Visa bifogad fil 75343
Nä det är klart, om man tänker på dem som läsk förstår jag att det känns rätt ovärt. Det gör dock inte jag, för mig faller de under en annan kategori, även om det säkert är att lura mig själv rätt rejält.Det får nog bli dissa på denna för min del tyvärr.
Den är rätt god, även om jag hade kunnat vara utan myntan och tror nog att ren jordgubb varit godare.
Problemet för min del är att det finns en hel uppsjö av olika läsksorter (för ja detta är en läsk, och smakar läsk) som är godare, där man dessutom i vissa fall för över 3 liter läsk för samma pris som denna futtiga 27,5 cl.
Nu har jag smakat den! Den är god!!Hiss för Fentimans tonic Pink grapefruit. Toppen om man vill ha något festligare men inte läsk eller vinska testa fler smaker också!
Visa bifogad fil 75343
Åh, dessa är underbara om man har ont i halsen och har svårt att äta!Ångrar nästan lite att jag köpte en påse sådana här idag, för nu blev jag ju påmind om hur goda de är... HISS, med andra ord!
Visa bifogad fil 75428
Lagom stor bild också![]()
Ja de där är vansinnigt goda!Ångrar nästan lite att jag köpte en påse sådana här idag, för nu blev jag ju påmind om hur goda de är... HISS, med andra ord!
Visa bifogad fil 75428
Jag tänkte nog faktiskt på dem som läsk först efter att jag smakat. Jag trodde inte den skulle vara kolsyrad faktiskt, det är nog mest det ihop med att den liksom inte är av typ ciderkaraktär som gjorde att den kändes som läsk.Nä det är klart, om man tänker på dem som läsk förstår jag att det känns rätt ovärt. Det gör dock inte jag, för mig faller de under en annan kategori, även om det säkert är att lura mig själv rätt rejält.Och jag tycker att myntan sätter ett jättefin touch på den, tror den hade varit rätt sötsliskig och tråkig utan mynta!
Åh de där är goda! Lämpligt/jobbigt dock att en påse liksom blir en portion..Ångrar nästan lite att jag köpte en påse sådana här idag, för nu blev jag ju påmind om hur goda de är... HISS, med andra ord!
Visa bifogad fil 75428
Åh, dessa är underbara om man har ont i halsen och har svårt att äta!
Jag åt definitivt hela påsen i en sittning, och inte har jag någon ond hals att skylla på heller!Jag tänkte nog faktiskt på dem som läsk först efter att jag smakat. Jag trodde inte den skulle vara kolsyrad faktiskt, det är nog mest det ihop med att den liksom inte är av typ ciderkaraktär som gjorde att den kändes som läsk.
Mest är jag nog bara snål
Åh de där är goda! Lämpligt/jobbigt dock att en påse liksom blir en portion..
Den här tråden fick mig också att köpa dessa igår, och hjälp vad goda. Som tur är så uppskattade min partner dem inte alls?Ångrar nästan lite att jag köpte en påse sådana här idag, för nu blev jag ju påmind om hur goda de är... HISS, med andra ord!
Visa bifogad fil 75428