panzy

Trådstartare
får man tävla distans med hippogrip?

ifall man får: ngn som testat? erfarenheter? hållbarhet?

Sv: hippogrip

Det måste man få tävla i, liksom man får tävla i Öllöv. Någon erfarenhet av dessa skor har jag ej.
Hälsning Maja

Sv: hippogrip

Jag har bara sett dessa en gång på distansritt. Det var en dansk ryttarinna som tävlade Revingeritten. Hon var nöjd och den hästen funkade bra på hippogrip.
Men sen hade hon även en annan häst som gick distans där hippogrip inte gick. Har för mig att hon sa att den hästen slet för mycket på skorna. Jag minns inte vad eller om hon sa vad den hästen var skodd med.
// Linda

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
502
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 295
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Senast: Araminta
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
759
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka