Hippofoder "nytt" foder

Sv: Hippofoder "nytt" foder

Japp! Den innehåller korn, lucern, vetekli, vetefodermjöl, majs, betmassa, melass, ärtor, sojaolja, kalciumkarbonat och lite andra tillsatser som alla är under 1% var.
//marti
 
Sv: Hippofoder "nytt" foder

Jag köpte det redan i höstas så helt nytt är det inte.... men hästarna älskar det i alla fall. Jag föredrar musli framför pellets eftersom du "ser" vad du ger hästen.
 
Sv: Hippofoder "nytt" foder

Aha ok. Jag har gått över från den vanliga müsli basen till harmoni. Han älskar sin müsli. Hoppas att jag kan fortsätta med den till hösten.

Jag hoppas att hippofoders sida snart kommer upp. Ska bli kul att se vad dom nu har hittat på :D.
 
Sv: Hippofoder "nytt" foder

Jag köper den på Eko här i Malmö för 145:- tror jag det var. Den vanliga bas kostade 149:-. Om jag nu minns rätt :D.
 
Sv: Hippofoder "nytt" foder

Hippo Bas Harmoni: 12 Mj, 80 smbrp, 7 Ca, 5 P, 5 Mg och 0,4 mg selen

Dom andra kan jag inte kolla, hemsidan är inte uppe ännu.
 
Sv: Hippofoder "nytt" foder

min får harmoni sen en månad, asbra foder... vet att många på täby galopp gillar det oxå... :D
 
Sv: Hippofoder "nytt" foder

Har entligen Jippo harmoni kommit ut:p Den lanserade dom för 2 år sen och jag väntade länge på den..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag reflekterar lite kring hur trender går och har växlat fram och tillbaka kring kost och vår syn på kost, hälsa och vad som är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 533
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 356
Senast: pews1972
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 662
Senast: sandrafors
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp