hippoalfa pris?

linnsan

Trådstartare
Vad betalar ni för hippo grow alfan nu? Vet ju att alla foderpriser stigit ngt enormt så kan vara intressant att veta..

Sv: hippoalfa pris?

136kr betalade jag sist, får se vad dom tar imorron när jag ska hämta en ny säck. Fodrar bara de dräktiga stona med det så en säck räcker en månad ( shettisar)

vi betalade 155 kr i slutet på förra året. 2 månader sedan typ

Jaha alltid ska man vara värst:crazy:... här kostar en säck 168:-:eek:

kl

enligt svenska foder som har hippo är 168 kr riktpriset för 25 kg/säck 168 kr

säljer man fodret billigare går man nog back, då förtjänsten på en säck är högst 20 kr.

När vi köpte direkt från svenska foder så gav vi 77 kr/säck. Då kostade den 105 i butiken. Detta var för några år sedan men ändå. Eko butikerna och även Börjes säljer billigare än vad min foderbutik gör. Jag ska kolla i morgon vad dom tar för alfan nu.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 035
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
574
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 107
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka