• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 942
E

Egonson

Är det någon som har analysvärdena på HippoPro Champ och Hippo Harmoni Musli? Hippos hemsida funkar ju inte..

Är ute efter MJ, srp, ca, p, mg.

Sv: Hippo

Kan bidra med HippoPro Champ då jag själv fodrar med det:
12,2 MJ
80 gSRP
8 g Ca
5 g P
4 gMg
0,4 mg Se

Allt per kg foder

//Alice

Champ kostar 165 kr har jag för mig, för 25 kg. Och Harmoni kostar 145 kr för 20 kg.

Så gott som samma foder mao, vad är det för pris på dessa foder?

Kanske inte om man börjar titta på vitamininnehåll om det är "samma". Samt att ProChampen innehåller Diamond V som iaf gjort underverk på min hästs mage, trots att hon inte hade problem alls. Tyckte också hon började tillgodogöra sig fodret lättare när jag började med det fodret.

//Alice

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
645
Senast: Linda_A
·
Foder & Strö Har precis fått hem mitt fina Pre sto, hon har tappat en hel del muskler och hull efter resan från spanien. Gjorde analys på mitt hö och...
Svar
8
· Visningar
1 808
Senast: Jiovedi
·
Katthälsa Min sibiriska katthane är 1 år (min första katt) och helt underbar på alla sätt såklart. Han är ute på dagtid med GPS, så under...
Svar
8
· Visningar
1 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka