Hippo-foder!?

M

Maidaan

Funderar själv på att börja ge ponnyn Hippo Basic,eftersom att jag inte tycker att Fibergi Elit var något riktigt kanonfoder för henne..Är Hippo Basic verkligen så bra som det låter :smirk: ??eller kanske någon som har ngt annat bra hippofoder att tipsa om!? :smirk:
 
Sv: Hippo-foder!?

Det beror ju på hur det går ihop med analysen och så i övrigt.
Men generellt sätt, så jag ja har då bara positiva erfarenheter av div.
hippofoder.
 
Sv: Hippo-foder!?

Min har gått på Basic och jag jag är nöjd med de..har även andvänt Breed från Hippo...lika nöjd där
 
Sv: Hippo-foder!?

Jag är inget proffs på höanalyser,men enligt en foderexpert så hade höet bra värden..och det är ju grundförutsättningarna. :banana:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
905
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 703
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
13 923
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp