Zino är en halvblodshingst .Trevlig stam på Appel men Zino? Vad är det? Hittar ingen match
Jag hade typ nästan glömt bort vår xx-märr men det är nog för att hon inte ska betäckas utan tävla
Xx- ston är roliga och avla med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Zino är en halvblodshingst .Trevlig stam på Appel men Zino? Vad är det? Hittar ingen match
Jag hade typ nästan glömt bort vår xx-märr men det är nog för att hon inte ska betäckas utan tävla
Ja tror det blir en bra match tror jag. Men nu gillar jag galoppen ocksåHan var väl bruksprovssegrare. Fin hoppning men jag gillar inte riktigt galoppen. Kanske matchar bra med en xx dock .
jag är väldigt nöjd med Caribbean Blue på mitt fullblodssto.Måste dock hitta ett andrahandsval till Numerous xx stoet. Dyker kanske upp något på bruks
Han passar nog inte henne och han faller mig inte i smaken. Sen är jag lite rädd för Calido på mödetnet kan slå igenom sin känslighetjag är väldigt nöjd med Caribbean Blue på mitt fullblodssto.
Ja man vet ju inte, har ett sto med Calido som farfar med viss känslighet.Han passar nog inte henne och han faller mig inte i smaken. Sen är jag lite rädd för Calido på mödetnet kan slå igenom sin känslighet
De blir ofta vackra CalidohästarnaJa man vet ju inte, har ett sto med Calido som farfar med viss känslighet.
Ja, verkligen! O även helt ok gång många gånger. Egentligen drömmer jag om att lägga Calido på fullblodet.De blir ofta vackra Calidohästarna
Ja, verkligen! O även helt ok gång många gånger. Egentligen drömmer jag om att lägga Calido på fullblodet.
Och att väldigt få som avlar andra raser ens svarar...Tycker det är tråkigt att alla varmblodsmänniskor avlar hopp/FT här Vart tog allt dressyrfolk vägen, har de lagt av?
Fantastiskt att det pratas annat än dressyraveln här ibland, .Tycker det är tråkigt att alla varmblodsmänniskor avlar hopp/FT här Vart tog allt dressyrfolk vägen, har de lagt av?
Kan tänka mig att avla fram en dressyrhäst men är dålig på dressyrhästar och tror att det är svårare att ev göra av med en dressyr-fullblod än hopp-fullblod.Tycker det är tråkigt att alla varmblodsmänniskor avlar hopp/FT här Vart tog allt dressyrfolk vägen, har de lagt av?
Jag hade faktiskt en vågad dressyridé på g men måste erkänna att alla skandaler kring just den hingstägaren var rejält avtändande. Har dock inte lagt idén om en Thiago-unge på hyllanTycker det är tråkigt att alla varmblodsmänniskor avlar hopp/FT här Vart tog allt dressyrfolk vägen, har de lagt av?
Min dröm är att betäcka mitt tredje fullblidssto e. Relaible Man xx med Furst Dior eller Furst Jazz. Gillar furstenballblodet också. Men först ska hon tävlas lite innan det blir avelKan tänka mig att avla fram en dressyrhäst men är dålig på dressyrhästar och tror att det är svårare att ev göra av med en dressyr-fullblod än hopp-fullblod.
Men jag blev extremt förtjust i Furstenball när jag såg honom o även om han är äldre så gillar jag honom ännu.
Tycker det är tråkigt att alla varmblodsmänniskor avlar hopp/FT här Vart tog allt dressyrfolk vägen, har de lagt av?
Jag drömmer om att ha råd att avla igen. Idealet vore att samarbeta med någon så det blev till att dela kostnader, glädje och misslyckanden. Men jag vet inte hur det skulle gå till att hitta den personen.Tycker det är tråkigt att alla varmblodsmänniskor avlar hopp/FT här Vart tog allt dressyrfolk vägen, har de lagt av?
du kan låna mitt fullblodJag drömmer om att ha råd att avla igen. Idealet vore att samarbeta med någon så det blev till att dela kostnader, glädje och misslyckanden. Men jag vet inte hur det skulle gå till att hitta den personen.
Furst Dior! Den vill jag ha!!Min dröm är att betäcka mitt tredje fullblidssto e. Relaible Man xx med Furst Dior eller Furst Jazz. Gillar furstenballblodet också. Men först ska hon tävlas lite innan det blir avel