hingstproven i danmark

skorpannorpan

Trådstartare
Är det någon som har kolla på hur det går för Don Olymbrio på 30 dagars provet? Eller om ni har nån sida jag kan kolla upp hur det går på? Vore jättetacksam!! :)

Sv: hingstproven i danmark

Nog bara ägarna och bekanta till dem som vet hur det går under provet, det har ju bara pågått 10 dagar än. Efter avslut 26 okt finns resultat på Dansk Varmblod, Hingstar, Hingsteafprövning, 35dagarstest. Säkert mycket rapportering i tidningen Ridehesten också.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Anna-Bella
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025