Hingstpremieringen -Connemaror

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Throlla
  • Startdatum Startdatum
T

Throlla

Oj vad många connemarahingstar som är anmälda till hingstpremieringen! Någon som vet något om dem? Någon som ska dit? Blev ju jättesugen på att åka nu!!

vart ligger det? vore kul att se, aldrig varit på någon premiering eller liknande.

Jo, det är Grevagården jag menar. Det ligger väll strax söder om Skövde har jag för mig.

Hej, avelsvärderingen för connemara, New forest och ridponnyhingstar är den 27-28 mars på Grevagården, Skultorp, söder om Skövde. Preliminärt tidsprogram finns på SPAF's hemsida

Jag kommer att vara där hela helgen.

Hlsn Helena

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Gnägg Jag har fått höra att "klinklerträns" är typiskt connemara, men hittar inget om det när jag googlar. Kanske är något "gammalt" att det...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 706
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar