hingstlista

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare monchestre
  • Startdatum Startdatum
M

monchestre

Såg för ett bra tag sen en lista, jag tror att det var på ASVH eller liknande, där man gjort en sammanställning av hingstar i halvblodsaveln, där man kommenterade vad hingsten tycktes nedärva, vilka ston som passade, och hur pass attraktiv hingsten borde betraktas. Hittar den inte igen. Någon som vet?

Den togs bort för ganska länge sedan. Vet att de planerar att lägga ut en ny, uppdaterad, men den verkar dröja. :crazy:

Den fanns på gamla ASVH sidan men iom att den förnyades så försvann listan.

Är man haj på blup så kan man använda sig av det istället.
Vet att det bara på några få hingstar stod att det var en viss typ av ston som inte var lämpliga.

Jag hpller med dig om att listan var kul. Någonstans i min extremt röriga lägenhet har jag en utskrift av listan :) Om jag har tur kanske jag hittar den ;)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 602
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka