Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad billigt det var att betäcka med fullblods hingst, dyraste kostar bara 15000. som jag kan se i alla fall
men inga av dessa hingstarna fanns väl i trådens katalog???? kan ju ha missat, skummade bara igenom på jobbet.... Jo man har ju hört att fullblods aveln ska vara så mycket dyrare än för ridhästar (SWB) men inte enligt de uppgifterna som jag kunde se.
de priserna du pratar om är verkligen imponerande, kan ju faktiskt bli rik om man äger en sådan hingst! speciellt när någon nämde att de har upp mot 1oo ston per säsong.
men kan svenska uppföddare få tillgång till de hingstarna som du räknade upp?? för jag antar att de inte finns uppstallade i sverige och om bara N är godkänt för fullblod så måste det vara ganska svårt att lösa'?
Hur menar du nu?Mmm...
Det faktum att en galopphäst eller en travare kan springa in sina kostnader är det inte en liten orsak till prisnivån?
Kostnaderna och inkomsterna ser ju lite annorlunda ut jämfört med hoppning och dressyr... ?