hingstig hingstunge!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Qvicka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 676

Qvicka

Trådstartare
min lillkille, som iof är ganska stor;) , är född den 14 april och han har tyckt om att klättra på mamma i ett par veckor nu. han är även i övrigt väldigt busig och ska bitas och sprattla när man leder honom. men hittills har han stått med frambenen på mamma och sett nöjd ut så, idag såg jag dock att "den" reste sig... :crazy:
jag har haft två hingstföl förut men ingen av dem har klättrat på mamma såhär tidigt och jag har aldrig sett det jag såg på honom idag hos en så liten unge. är det vanligt??

Sv: hingstig hingstunge!

Jag hade en sådan född 05. Han var helt galen(på ett sött sätt!) och klättrade på allt o alla!
Han kastrerades redan vid 7 månaders ålder, och har efter det blivit den goaste valacken!

Liknande trådar

Islandshäst Satt och surfade runt på nätet och såg flera uppfödare på Island som hade väldigt unga hingstar i avel, de var bara två eller möjligen...
Svar
5
· Visningar
1 730
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 198
Senast: exotic
·
Hästvård Mitt sto, född 1 Juli 2012 har gått tillsammans med ett sto och hingstföl fram till 24 Mars i år. Hingstungen var då nästan (9 mån 3...
Svar
14
· Visningar
1 893
Senast: Gimlan
·
Hundhälsa Idag på promenad fick Monster vad som såg ut som köldkramp... Fast han är fyra år, har aldrig så vitt jag minns fått det förut...
Svar
12
· Visningar
1 776
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka