hingstig eller bara knäpp? och vad göra?

Sv: hingstig eller bara knäpp? och vad göra?

Haha satt och läste igenom vad jag skrivit såhär nån dag senare och insåg att det ju låter som om jag har värsta hanteringsproblemen med min häst :p
Vet inte hur det uppfattas av andra men jag tyckte det lät som det.

Det är inte ju riktigt så desperat som det låter, eller inte alls egentligen, jag har ju egentligen inga problem att hantera honom, visst att han ibland kan bli lite knäppis men det går ju att hantera utan att det blir farligt eller så.
Men ni får gärna ge tips ändå för problematiken finns ju där. Men, haha, ni behöver inte ju tro att jag släpper hästen och springer 10 meter bort bara för att han stryker bak öronen :cool:

Enkelt sagt så fungerar det mesta bra, men det kan bli mycket bättre så kom med tips utifrån det jag skrev i förra inlägget om ni har några :d
Känns lite utanför tråden men det kanske kan hjälpa mot det också :D

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 576
Senast: Stereo
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 889
Senast: Mabuse
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka