Fel skrivet av mig, inte tveksam på Jarno, en fantastisk ponny. Det finns helt enkelt för mycket att välja på och hade missat att bruksprovet var nu ocksåVarför blev du tveksam på Jarno?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel skrivet av mig, inte tveksam på Jarno, en fantastisk ponny. Det finns helt enkelt för mycket att välja på och hade missat att bruksprovet var nu ocksåVarför blev du tveksam på Jarno?
Tråkigt men fortfarande gott om tid att fortsätta.!Kollade fullblodet på 40 dygn, finns ingenting. Då bröt jag ihop så nu vill jag skita i allt.
jag tappade intresset faktiskt. Men veterinären tyckte vi skulle testa en gång till, stoet står med ägg så vi ska seminera på fredag. Samma hingst.Tråkigt men fortfarande gott om tid att fortsätta.!
Ok har hon haft föl förut?jag tappade intresset faktiskt. Men veterinären tyckte vi skulle testa en gång till, stoet står med ägg så vi ska seminera på fredag. Samma hingst.
Men jag är skeptisk. Väldigt skeptisk.
Allt såg bra ut på 17 och 24 dygn. Men inget på 40. Jag är ju nybörjare och stoet också.
Så tar hon inte sig nu så kommer jag lägga ner o fundera vad jag ska göra med hästen.
neppOk har hon haft föl förut?
håller tummar!Nu har vårat krångelsto svarat på sprutan och är seminerad med Hometown. En vän till oss fick dräktigt med honom på första så förhoppningsvis får vi också det
Ok nyfiken vad har hon för stam?
Hon är efter Songline xx-Exceller xx.Ok nyfiken vad har hon för stam?
Håller tummarna!Hon är efter Songline xx-Exceller xx.
Kan du prova att ge henne Regumate?jag tappade intresset faktiskt. Men veterinären tyckte vi skulle testa en gång till, stoet står med ägg så vi ska seminera på fredag. Samma hingst.
Men jag är skeptisk. Väldigt skeptisk.
Allt såg bra ut på 17 och 24 dygn. Men inget på 40. Jag är ju nybörjare och stoet också.
Så tar hon inte sig nu så kommer jag lägga ner o fundera vad jag ska göra med hästen.
Jag ska fråga ikväll när vi ska semineraKan du prova att ge henne Regumate?
Jag försöker hitta en reservhingst om det strular med skicken som det verkar göra. Men helt hopplöst när man inte vet varifrån det går att få semin. Hoppas givetvis fortfarande att jag ska kunna få Fortnite som tänkt men måste ha en plan så jag inte behöver ta ett panik beslut. Funderat på Hometown, men det blir dubblat på både Krack C och Olivi om än långt bak. Vad tror ni om det? Stoet är Van Vivaldi -fullblod efter Be My Cheif. Behöver en hingst med bra temperament, en "mjuk" hingst och med bra överlinje-front. Stoet är rörligt med bra gång men det finns mycket känslighet bakom henne, hon är ädel