Hingstförslag

Cowabunga

Trådstartare
Kan ni hjälpa mig med förslag på hingst till ett sto Bernstein-Maraton-Herkules?
Gick endast klass 1 som treåring, pga att hon var för liten. Mäter idag 165, rör sig mkt bra och har nu som 5-åring placering i LA. En enorm ridbarhet och starkt huvud.

Jag har funderat på Rubinrot eller kanske Londonderry.

Mitt sto efter Krevad -Herkules betäckte jag med Rubinrot och fölet (på lilla bilden till vänster) har supertemperament, än så länge (10 veckor) och mycket bra bakbensaktivitet och bärighet. Han påminner mer om sin far än sin mor, härligt att se att Rubinrots bakben (mums! har nedärvts. :love:

Liknande trådar

Avel Har smått börjat fundera på om det är dags att betäcka mitt sto igen, hon blir 16 år nästa år och hade föl som 5-åring. Åren går ju fort...
2
Svar
21
· Visningar
3 818
Senast: Freazer
·
Avel Har ett välhoppande dressyrsto efter Briar och sedan fullblod på mödernet. Vi vill gärna lägga på en hopphingst för att få ett rent...
Svar
17
· Visningar
2 178
Senast: Långnos
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka