Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag blev glad när jag läste denna tråden, om Channon 1082.
För jag har använt mig utav honom i år, jag tyckte om det jag såg
+ att han har gener ifrån stämpel hingsten Matcho bakom sig som knappt finns i dag inte ens i Tyskland. Han sammanför en massa intressenta blods linjer. Och hans typ har gått i generationer bakom honom, underbar hingst för en överskådlig summa pengar.
Vi har betäckt vårt tyska hannoveranarsto med honom, hon har stammen.
e. Wonderland (Weltmeyer-Lysander)
ue. Werther (Wendekreis-Deichvogt)
Det kommer att bli mkt intressant nästa år.
Lotta
Å andra sidan så är tex Don Primero knappast imponerade i sig heller, men hans avkommor imponerar ju verkligen. Där med inte sagt att det är så med Channon, men ibland är det lätt att bara se till individen och då glömma bort aveln.
Är det någon som har sett channon in action. Har ett fäl efter honom och skulle gärna vilja veta lita mer om honom, gärna om det är fler som har några avkommor efter honom.
I juli är det dax och i år är hon konstaterat dräktig igen, men nu med blodprov konstaterad förra veckan, och jättemage som rör sig.
Skulle villa höra lite hur det går för era avkommor efter Channon.
Och om det var någon som såg honom tävla med sin nya ryttare , såg på Lindeviks hemsida att de vann första starten.
Gärna lite bilder skulle vara kul