Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja okej ska bli kul att följa han och hans avkommer, jag har stora förhoppningar på min lilla bebis. Hoppas channon ska gå i falsterbo så man kan få se honom live
Har du filmen på channon, den vill jag oxå ha. Du kan inte lägga in den på datan och skicka den till mig?
Vi är mkt nöjda med vårt hingstföl efter channon.
Så nöjda att vi åker tillbaka, och seminerar henne på Lindevik i år.
Får man föl som ser ut såhär vart år, då har jag i allafall fått jackpot i mitt liv.
Lotta
Äntligen dräktig men ska tillbaks om 14 dagar och se om det bara är ett foster för hon hade släppt två ägg, himla åkande 14 mil enkel resa.
Vem har filmen som finns på Channon?
Min veterinär tycker att det är kul att något sto betäcks med annat än favo hingstar själv har hon varit hos Camilla L och sett honom och tycker att det är ett bra val till mitt sto. Få se vad det i slutändan blir. Känns jättekul att hon har tagit sig.[/Q
Jag beställde den på lindeviks hemsida.
Jaha då är man inne på andra omgången att seminera med Channon tog sig inte på första då hon var igångsprutad, känns lite jobbigt i och med andra stoet inte blev dräktigt för två år sedan och var till seminstationen tre ggr och hon fick fång sista ggr. Hoppas det tar sig i år. Vore kul att se lite nya bilder av Channonfölen /unghästarna