Hingstböcker?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Daniel
  • Startdatum Startdatum
D

Daniel

Tjena,

Vet någon vart på nätet man kan köpa hingstböcker? Letar efter böcker från Irland och Holland med deras verksamma hingstar.

Tacksam för tips :)

Ska du till Flyinge på bruksproven? Författaren till de holländska böckerna kommer dit (jag ska hålla en föreläsning tillsammans med honom och ytterligare en holländare). Kanske kan det ordnas så att du kan få köpa en engelsk/irländsk hingstbok vid samma tillfälle - pm:a mig omgående om du ska dit.

Mvh Cissi

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: Piaff
·
Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 601
Senast: Rie
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 694
Senast: Murray
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
693
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka