Hingstarna Stallone och Royal Highness

Ploppi

Trådstartare
Är det nån som känner till dessa hingstar?
Royal Highness, f 00 e Regazzoni u Dorain e Dream of Glory - Welmeyer - Lanthan - Argentan. Finns i Tyskland, är godkänd och var uttagen till Bundeschampionat för 4-åringar som bästa hannoveraner representant.
Stallone, f 01 e Schwarzenegger och Dorain, se ovan. Godkänd i Herning, Danmark, som 3-åring.

Vi äger mormodern Weltlady o de är avkommor till hennes första föl, Dorain. Fick info om att Stallone blivit godkänd (tack Cissiny) och började kolla på internet o hittade då även Royal Highness.

Skulle vara kul om nån här har sett dem eller har mer info! Nån som kanske var på unghäst VM i somras där Hannovers uttagning till Bundeschampionatet var. Var själv inte där eftersom det kolliderade med Falsterbo.

Tack på förhand!
Hälsn Ann, Stuteri Stubbäng

www.stubbang.com

Sv: Hingstarna Stallone och Royal Highness

En liten kortis - jag kollade lite på resultat, vad jag såg så var Royal Highness precis utanför final till Bundeschampionat, han var bland "reserverna" till finalen. Minns inte riktigt var på nätet jag hittade det? Med tanke på hur många bra hästar det finns i Tyskland, så tycker jag att det är ett väldigt bra resultat! De bilder jag sett imponerade mycket på mig...

Ni har himla bra ston :).

Mvh Cissi

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka