Hingstar på naturlig betäckning

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Stenmagi
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Stenmagi

Vilka hingstar i halvblodsaveln verkar på naturlig betäckning? Berätta gärna även var de bor om ni vet och om de är hopp eller dressyrhingstar eller kanske fullblod.

Sv: Hingstar på naturlig betäckning

Ingen som har lust att berätta om vilka hingstar de känner till som finns för naturlig betäckning? Vill gärna ha en lista över dom nämligen! :)

Jag har för mig att Eighty Eight Keys xx är på naturlig, tror han står i Småland. Sen i Hörby finns Waliant (dressyr), Sambesi (halvblod men ger ej gröna papper) och Jeopardy (hopp) .

Det finns fler men det var vad jag kom på nu. Förrestän så står nog Black Diamond xx i Hörby också, men han ger ej heller gröna papper asvh.

Det kanske är dags för dig att träna på att använda sökfunktionen? Du har ju varit på forumet länge nog... :grin:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=975568&highlight=naturlig
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=941273&highlight=naturlig

Det är en sak komma med råd och tips men att göra det på ditt sätt, det känns väldigt osmakligt.
Denna gubben är inte speciellt trevlig: :grin:

Du hade kunnat undvika den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 980
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka