Sv: Hingstar fram för bruksprov?
Tack för informationen, vet du till vem?
Han såldes till Ryssland
Tack för informationen, vet du till vem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han såldes till Ryssland
Ingen aning tyvärr! Jag vet inte heller om han såldes för avel eller sport eller både och...Tack för informationen, vet du till vem?
Ingen som vet vad hingst heter på Ryska?Ingen aning tyvärr! Jag vet inte heller om han såldes för avel eller sport eller både och...
Okej! Tack!så här skriver Eklunda på sin sida, kanske han kommer med i deras program, de har ju ASKs hingstar...
"Le Champ Ask är starkt linjeavlad på det åtråvärda L och C blodet och kommer ur ett mycket tävlingsmeriterat möderne, fadern Last Man Standing är 7 år och såldes för stora pengar till Ryssland där han tävlas i hoppning parallellt med avelsarbetet"
Tack ! Nu ska här googlas....
Moderatorn får nog ta bort det där odet från tråden annars kanske det blir en massa spam här? Det var ju inte den typen av hingst jag sökte *Rodnar*Tack ! Nu ska här googlas....
Googla på dem ryska hingstarna aktar jag mig för!haha, jag raderar några inlägg här ovan - tror mig ana vad du funnit...
Faktum är ju att både du och jag plockade ut honom innan vi visste resultatet,så då har vi båda rätt eller fel,men bra såg han ut och jag tror ochså på honom.
Ja, vi hade ju båda honom som favorithingst innan vi visste hur det skulle gå, så han själv tycker jag oavsett vad som nu hände med rykte om riggad auktion eller ej så är han en fin hingst. Det skrevs att de nya ägarna aldrig ger sig i en budgivning, det var kanske därför de fotades med sin nya hingst innan auktionen, de vissta själva att de inte skulle ge sig och var beredda att ge så mycket som behövdes för honom. Nu ska jag försöka hitta mer info om hans far.