hingst val

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare piggelin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 671
P

piggelin

hejsan jag har ett fint halvblods sto som är E:stanford UE:capricorn, som jag nästan bestämt mig för att betäcka till sommaren har hittat en fin hingst och skulle vilja höra lite vad ni tror om den, mitt sto är 17 till sommaren ca 157 cm i mankhöjd, mycket trevlig i psyket och sättet ärlig och sjust, jag vill inte ha ett föl som blir för stort då jag inte gillar för stora hästar.

http://www.grevlunda.com/Varahingstar.htm

ge gärna kommentarer eller tips och länkar till andra hingstar. hästiga gnägg

Sv: hingst val

Svårt att säga bara baserat på stammen. Berätta mer om ditt sto, styrkor och svagheter?

Sv: hingst val

Jag tycker att du borde titta efter något ädlare, på stammen låter hon rätt tung. Missförstå mig inte, jag är väldigt förtjust i Stanford och hans avkommor, men jag har sett flera med gammalt rejält svenskt möderne som varit väldigt kraftiga.

Liknande trådar

Avel Har ett sto som betäcktes (fribetäckning) förra sommaren. Vi åkte från hingsten 1:e juli. Sen dess ingen brunst. Magen har växt men...
Svar
15
· Visningar
3 033
Senast: Karro-Lina
·
Avel Jag har ett islandssto som är avelsbedömd med helt okej poäng och som har en bra och spännande stam. Stoet är dessutom en väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 525
Senast: Marty
·
Avel hejsan allihopa☺️ Jag är helt ny inom det här med avel och skulle vilja ha lite hjälp . Jag har ett jätte fint sto på 155 cm i mkh hon...
Svar
5
· Visningar
1 731
Senast: Görel
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka