Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är ju bara übersöt i sitt lilla täcke
Men jag är nyfiken, inget påhopp!! Varför inte kastrera? Vad är meningen med att hålla honom som hingst (med hagproblem osv) om han ändå inte ska betäcka? Det är ju samma på PRE-sidan, massa PRE hålls som hingstar fast det egentligen inte finns nån anledning. Ofta ser man också folk verkligen poängtera att det är en hingst man har, får känslan av att det är lite status och häftigt? Nu menar jag inte att du tycker det, men det är nått jag reagerat på generellt.
Kommentarerna du fått uppstod ju för att du ö.h.t ställde frågan.
jag frågade om mankhöjden i relation till det jag skrev att även hästar betydligt högre än en mini har lyckats få till det med hingsten av mini storlek. Varför han inte är kastrerad har jag aldrig ens frågat om, däremot addresserade jag tanken att ens fundera på att ha dem ihop.
Och så ser jag inga problem att ha honom ensam då jag ändå har så pass stora hästar att jag pga skaderiskten inte vill släppa in honom till dem.
Alla hästar som av sjukliga/psykiska skäl inte kan gå med andra, bör ha en hagkompis! Kan man inte se till att hästen får det kanske man inte ska ha hingst?
Vi har precis skaffat hingst och då blev det att vi fick skaffa en hagkompis på köpet också. Skulle aldrig vara så ego att jag har min hingst själv.
Alla hästar som av sjukliga/psykiska skäl inte kan gå med andra, bör ha en hagkompis! Kan man inte se till att hästen får det kanske man inte ska ha hingst?
Vi har precis skaffat hingst och då blev det att vi fick skaffa en hagkompis på köpet också. Skulle aldrig vara så ego att jag har min hingst själv.