Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ju alltid en chansning med det också, avkomman kan ju lika gärna ärva stoets exteriör som hingstens, och allt däremellan. Men det är du ju säkert medveten om. Den jag har mest erfarenhet av personligen är Samherji, varenda avkomma har blivit högbent och med bra proportioner (av de jag sett ordentligt, äldsta är ju dock bara fyra ännu) och då har stomaterialet varit väldigt blandat. Även de kortbenta, grövre stona har fått fina, långbenta avkommor.Stoet jag har är lite grövre i typen. Hade önskat en lite nättare hingst som är mer kompakt och högställd (säger man högställd?).
Har hittat en hel del fina hingstar men lite svårt att tolka vad dom nedärver eftersom att man inte alltid kan se hur avkommans mamma i fråga ser ut.
Ja självklart är jag medveten om det.Ja, det är ju alltid en chansning med det också, avkomman kan ju lika gärna ärva stoets exteriör som hingstens, och allt däremellan. Men det är du ju säkert medveten om. Den jag har mest erfarenhet av personligen är Samherji, varenda avkomma har blivit högbent och med bra proportioner (av de jag sett ordentligt, äldsta är ju dock bara fyra ännu) och då har stomaterialet varit väldigt blandat. Även de kortbenta, grövre stona har fått fina, långbenta avkommor.
Men det finns ju garanterat fler också, han står ju dessutom en bra bit ifrån dig.
Norrtälje.Ja självklart är jag medveten om det.
Vart står han?
Med reservation för att jag inte är så insatt i islandshästavel så kika på Vefur frá Eikarbrekku !Stoet jag har är lite grövre i typen. Hade önskat en lite nättare hingst som är mer kompakt och högställd (säger man högställd?).
Har hittat en hel del fina hingstar men lite svårt att tolka vad dom nedärver eftersom att man inte alltid kan se hur avkommans mamma i fråga ser ut.