Hingst som lämnar stora avkommor med bra galopp

Sv: Hingst som lämnar stora avkommor med bra galopp

jag tänker på donnerfly, det kan man kalla för rejäl hingst!! Han verkar snäll och så med, rör sig bra. Fick dock inte så bra av testryttarna på sitt bruksprov. Han är inte så dyr heller, men han tar bara naturligt så det kanske blir en bit i åka? Han står utanför norrtälje en bit

Sv: Hingst som lämnar stora avkommor med bra galopp

Oj vad många som har skrivit här sedan jag kollat sist.

Jo jag vet mkt väl att det är betydligt billigare att köpa ett föl än ta fram ett själv. har tagit fram ett flertal föl tidigare samt jobbat i flera år på ett stuteri. Så kostnaderna är jag mkt väl medveten om.

Vill ha förslag på hingstar, inte förslag att jag ska köpa annat. Sen är det inte ens säkert att jag betäcker. Står som sagt fortfarande ifunderande stadiet.

Hon är en imp från england, skrev aldrig det tidigare. Papper och allt finns.....Dock okänd i pappret.

Donnerfly gillar jag inte alls, har sett alldeles får många ordibara hästar som brinner lite för mkt i huvudet efter han.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Avel Har ett fullblod jag tagit tre avkommor på. Hon ger fantastiskt temperament , men nu tror jag det bara går och ta ett föl till på henne...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 012
Senast: Karoliten
·
Avel Hej! Ska ev ta föl på min systers swb nästa år, hon är mer av den ganska breda o bastanta typen och 167 i mankhöjd, är själv 163 så har...
2
Svar
29
· Visningar
3 590
Senast: cirkus
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 697
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka