hingst sida vart finns dom ?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Emmizen85
  • Startdatum Startdatum
E

Emmizen85

jag undrar om någon vet något bra hingstregiser el liknande då ja söker efter en hingst att betäcka mitt halvblodstso med :)

okej, vet du om det skall vara några särskilda krav på stoet ? :confused:

Om det är en speciell hingst du är intresserad av tycker jag att du ska ringa hingstägaren och fråga!

Är det något speciellt med ditt sto som du är orolig över att hingstägare inte ska acceptera?

nej absolut inget speciellt, ja var bara nyfiken på om det fanns några speciella krav ? Men tex kan det ha någon betydelse om mitt stos pappa som är efter Robin Z inte är en godkänd hingst. ? Hennes mamma är godkänd men alltså inte pappan

Det kan ha betydelse, så jag tycker att du ska kolla med ägarna till hingstar som du är intresserad av.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: Roheryn
·
Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 004
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka