Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag rörde min hingst med ett elektriskt spö så skulle det definitivt ske en rejäl olycka.............
Nu är det väl inte direkt ovanligt att hästar på tävlingsplatser är rädda för andra hästar. Och vem kan klandra dem egentligen? Hästens naturliga beteende är inte att lugnt skritta vidare om det kommer en häst galopperandes mot den.Ibland undrar man alltså.
I våras på en tävling såg jag en häst som jag hoppas att vi aldrig träffar på tävling mer.
Så fort en häst red förbi den så kastade den sig eller stegrade. Vi frågade om det var något problem och hennes svar var att hästen var RÄDD FÖR ANDRA HÄSTAR!!!
Den hoppade in i två av våra hästar på framridningen!
Fast att få henne bort från tävlingsbanorna skulle väl knappast gå, eftersom hon vann hela.
hej jag undra om att ha hingst på tävling ? jag vet att man måste vara 16 för att leda hingst. men det är väll ingen ålder för att tävla hingst ?
glad för svar
Om jag rörde min hingst med ett elektriskt spö så skulle det definitivt ske en rejäl olycka.............
hej jag undra om att ha hingst på tävling ? jag vet att man måste vara 16 för att leda hingst. men det är väll ingen ålder för att tävla hingst ?
glad för svar
har också hört att blått är för hingstar ... är ju väldigt bra i sånna fall
många har inte vett att hålla avstånd , var på en tävling med min ponny en gång , det var en ryttare som gång på gång red förbi mig så hon nästan slog i sitt ben i mitt och min ponny blev ...
jag sa till henne snällt att hon inte kunde rida så nära för min ponny blev arg och jag ville inte att hon skulle sparka henne, & då fräser hon till mej:
-Kan du inte hålla koll på din häst så ska du f*n inte tävla bland andra hästar ..
Jag såg ut ungefär såhär