Hingst på naturlig betäckning

Sv: Hingst på naturlig betäckning

Du, det hoppas jag med! Vill ju ha chansen att betäcka om med han :)

Men där nere hade hon vart hur snäll som helst att undersöka och hon är inte sparkig av sig, hon är väldigt snäll med valacker, speciellt när hon är brunstig!

Är det vanligt att de sparkas och håller på?
Hon är ju jättesnäll när hennes 3 åriga valack-kompis vart o snusat och grejat när hon brunstat, dock har han ju inte vart uppe på henne, händer det ibland att de blir förbannade när hingsten väl är uppe?

Hur går det ??

Mvh Mia

Gissar att fråga var riktad till mig :)

Det har gått fin fint! Fick samtal idag om att hon var färdig, betäckt sista gången igår lördag, tror det var andra språnget eller möjligtvis tredje :p
Hon hade skött sig väldigt bra lät det som!

Återkommer med mer rapporter när hon är hemma igen :rofl:

Ja det var riktat till dig ;)

Skönt att det gått bra .Håller tummarna för att hon är dräktig..

Mia

Liknande trådar

Avel Har ju ingen häst men iom mitt tidigare avelsintresse fick jag frågan om vem jag skulle använda på ett sto. Till saken hör att stoet...
Svar
5
· Visningar
1 255
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 143
Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 916
Senast: Kisseninan
·
Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst... 2
Svar
24
· Visningar
3 792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka