Hinderträningar

S

Steepler

Nu har vi kommit igång med hinderträningarna runt om i landet. Täby har haft sin första och har en till den 28/4. Göteborg har sin första den 29/4. Gå in på www.hindersport.se för vidare information.

Sv: Hinderträningar

Täby har redan haft 2st:) intresset har varit stort både bland medverkande och publik, Den 28:e kommer vi hoppa på banan (tidigare hindergården o vid 800) så alla som vill kan passa på att få deras hästar godkända för hinderlöp;)

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 659
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
715
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
861
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka