hinderköp

S

Seraphine

Vi ska snart flytta till en ny och större gård med egen ridbana.
Då min flickvän vill satsa på Hoppning/FT behöver hon ju hinder. Vi har kollat rund lite och fundera över hinder från gullmyra eller safety system.
SS vet man ju att det är bra kvalitet. Men hur ser det ut med gullmyra? Nån som vet? Dom är ju billigare men är det värt att köpa? Köper man samma/likvärdigt paket kan det ju skilja 4-5 tusen mellan dom 2.
Tack för alla hjälpsamma svar. :)

Sv: hinderköp

Jag har Safety Systems hinderstöd 2001. De i plast. Fortfarande hela och fina trots förvaring ute under press. Det är guld värt att de är så lätta. Köpte omålade runda träbommar från någon mindre firma (billigare - kommer ej ihåg varifrån) som jag målat själv.

Jag gillar inte SS plastade träbommar, men de har väl vanliga bommar också nuförtiden.

Gullmyra var lite billigare på Safety Systems plaststöd sist jag tittade???!!!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästvänner, jag behöver er hjälp! Ska försöka göra en lååång historia kort, för en månad sen kom ett sto med transportör som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
22 265
Skola & Jobb Hej, börjar med standarden att detta antagligen kommer bli ett långt inlägg och att jag är anonym av en anledning och om du vet vem jag...
Svar
17
· Visningar
2 664
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 657
F
Ekonomi & Juridik Skulle behöva lite tips om vad ni skulle göra i min sits.. Vet inte om all bakgrundsinfo är nödvändig, men ska försöka att inte dra ut...
2
Svar
35
· Visningar
4 331
Senast: fredde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar