Venus_in_Furs
Trådstartare
Köpte en sådan saltsten häromdagen men efter googling verkar det finnas delade meningar om detta är bra eller ej. Någon som sett någon ny forskning kring detta? Ger ni era hästar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, skulle inte falla mig in heller.Köpte en sådan saltsten häromdagen men efter googling verkar det finnas delade meningar om detta är bra eller ej. Någon som sett någon ny forskning kring detta? Ger ni era hästar?
Köpte en sådan saltsten häromdagen men efter googling verkar det finnas delade meningar om detta är bra eller ej. Någon som sett någon ny forskning kring detta? Ger ni era hästar?
Som flera skriver är de lika "rena" som vägsalt. De grävs fram ur en grotta i pakistan.
Men måste erkänna att jag gillar verkligen utformningen, med ett hål i och ett snöre igenom. Så himla lätt att sätt upp var som helst. Varför gör inte fodersaltstillverkare den utformningen?
Jo, iofs men den är ju så himla stor och klumpigDu kan ju köpa en stor 10 kg saltsten och trä snöre genom
Jag undrar om inte vanliga saltatenar är lite skörare dock och det kan spela in. Eller så har de bara inte upptäckt efterfrågan på småstenar med snöre.
Ger inte till hästarna, men jag har en lampa av sådan sten som ger ett mysigt rödaktigt ljusKöpte en sådan saltsten häromdagen men efter googling verkar det finnas delade meningar om detta är bra eller ej. Någon som sett någon ny forskning kring detta? Ger ni era hästar?