Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SyndÅh hade varit jättekul men jag ska iväg på annat den helgen..
Nästa väl ? Inte säker.Vilken helg är det?
Startar på torsdag och håller på till söndag, alltså 28 juni till 1 juliVilken helg är det?
Nästa väl ? Inte säker.
Aha, vet inte hur jag jobbar om vi går på semester schemat eller inte. Jobbar jag brukar jag sluta runt 17:30 vardagar dock inte säkert.Startar på torsdag och håller på till söndag, alltså 28 juni till 1 juli
Hur mycket tar de i inträde?Ok, fredag kväll, kan det passa? Tänker om vi ses nedanför läktaren, mot High Chaparrall. Jag har på mig hellång jeansklänning, kortärmade, och har tatuerat Texaz på vänster arm. Kan 18,00 fungera
?
Oj, kostar det så mycket för att gå in bara på kvällen? Vet inte om jag är så sugen på att betala 320kr för en stund på kvällen, hade varit något annat om det varit hela dagen.Endagsbilett 320 kr, två dagar 400 kr och pass för hela helgen 500, men halva priset på passet om man är med i en WRAS-ansluten klubb.
http://www.highchaparral.se/sv/infor-besoket/evenemang/high-chaparral-horse-show/
Nu är den 18:06...Kan 18,00 fungera
?