Herregud vad kul det är att köra!!!!!

L

LindaK

Ja, det är helt UNDERBART!!!:bump: :banana:
Framförallt med min helt underbara häst!

Här är en bild från idag. Titta och njut!
ohio-forspand.jpg

:love: :love:

Kan knappt vänta tills jag får ge mig ut igen i morgon! Ska nog ta en långrunda då. Det skadar ju inte att man har 20 grader varmt och fint väder heller!

Sv: Herregud vad kul det är att köra!!!!!

Kan tyvärr inte se din bild, men idag var vi på årets första tur med vagn. Snön är nästan bort nu så släden har fått semester....Det var så varmt, skönt och mysigt. Rena godiset för själen! Skulle ta med kameran och fota lite men det glömdes naturligtvis bort. Ska nog göra ett nytt försök i morgon

Ja visst är det underbart :love:

Fast jag ser inte heller bilden tyvärr...

Säger som kicki71, snön är nästan borta nu (äntligen) så slädarna har fått ta semster nu.
Måste bara få ordning på något vagnelände så blir det nog bra... :)

Jag behövde inte klippa och klistra. ;) Men ville bara skriva en kommentar att den syntes så inte trådskaparen trodde att det berodde på ngt annat. Kommentarerna överlåter jag till mer kompetenta personer. :D

/// OT
Syntes, hur stavar man det? Alltså ska vara släkt med synas.

Tjusigt ekipage! :) :D
Roligt att du tycker det är kul med körning! :)

Fast jag har kört speedcart efter häst några gånger o om jag får välja så undviker jag det :p
Ja jo bra med fjädring kanske - men annars ganska oskön körställning :eek: :D
Vad säger du efter långrundan? :D
Ska du inte skaffa brösta/draglinor/svängel/baksele? :angel: :D

/L

skogstomten skrev:
Ja visst är det underbart :love:

Fast jag ser inte heller bilden tyvärr...

Säger som kicki71, snön är nästan borta nu (äntligen) så slädarna har fått ta semster nu.
Måste bara få ordning på något vagnelände så blir det nog bra... :)

Har ni fortfarande snö?!:smirk:

Här har den försvunnit sen länge!! De är alldeles grönt överallt, blommor överallt, träd som blommar, 20 grader varmt, folk som badar, ja här e de nästan sommar!!:rofl:

Ja men de bor ju uppe i lappland... ;););):rofl: Nädå de bor uppe i Umeå trakten... Lite skillnad här vaknar man av att grannarna klipper gräset :devil:

Jag håller med dig, det är underbart att köra:love:
Jag hade tänkt att ge mig ut på en långtur i helgen men då min shettis just är shettis nu så ska jag nog undvika det. Hon tycker inte alls att det är trevligt att köra nu:angel:

Vilken fin häst du har med:love:

Carolus skrev:
Ja men de bor ju uppe i lappland... ;););):rofl: Nädå de bor uppe i Umeå trakten... Lite skillnad här vaknar man av att grannarna klipper gräset :devil:

Ja, och klipper dom inte gräset så kapar dom ved kl 7 på morgonen :devil: Neej jag överdriver inte.. :crazy:

Eller så harvar dom åkern typ 10 meter utanför mitt sovrumsfönster :idea: :eek:

Álin skrev:
Ja, och klipper dom inte gräset så kapar dom ved kl 7 på morgonen :devil: Neej jag överdriver inte.. :crazy:

Det är väl mysigt med sommar:p :) :angel:

Ja så länge man inte är pollen algerisk så är det jättemysigt... Men just nu när ögonen är rödare än :devil: och ansiktet är mer svullet än en hamster... Då vetifåglarna om jag inte saknar vintern...:crazy: :crazy: :crazy:

Carolus skrev:
Nääää vi bor ju mer än 10 mil från Umeå ju :p
Bara det att vi bor i en snöhåla, som nu återtar sig till sin sommarblöta myrvattensjuka pest. :eek:
Vinter vinter vinter :banana: :banana: :banana:

Álin skrev:

Sånt får man ta om man bor på landet :devil:
Bönder är ett skuuumt släkte :rofl:
Sambon körde ut en bal till kossorna vid 23 tiden häromkvällen (hål i ljuddämparen på traktorn)

Ja men det är vell Umeåtrakten... Nästan iaf... För er där uppe är ju avstånd ingetting... :rofl:

Stackars era grannar... Men det kanske inte var några inärheten... :rofl:

Carolus skrev:
Ja men det är vell Umeåtrakten... Nästan iaf... För er där uppe är ju avstånd ingetting... :rofl:

Stackars era grannar... Men det kanske inte var några inärheten... :rofl:
Jo några ytterst trevliga grannar :devil:
Som snott tegelstenar och hittat på lite annat tok,
så dom över lever nog :rofl:

Ja oki då det är ju "nära" till Ume :o ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 754
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 415
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 712
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 648

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka