Herregud..tänk att det var ett år sedan...

Sv: Herregud..tänk att det var ett år sedan...

..han kunde naturligtvis massor redan från början. Tex att förstöra sina koppel

DSC_6577.jpg

Sa jakla fin! :love:

Grattis!

Jag kan inte heller forsta att de redan har gatt ett ar, helt sanslost. :eek:

Grattis Ian!
Så vuxen han ser ut på viltspårsbilden (dvs ansiktet ser inte ut att ligga i konstant motvind :D), men stor, om inte till och med störst i världen, det har han såklart alltid varit.

Vilka härliga bilder! Stackars Grima i början, hennes min på pinn-bilden är obetalbar... :rofl:

Grattis lille skräp! :love:

Grattis! Tiden går så fort.
Han är jättefin och jag älskar ditt sätt att skriva på!

Härlig tråd! :love:

Grattis vovven!

Men VAR kommer den schäfern som är så otroligt vacker ifrån?!?
Vill också ha!

*kl*

GRATTIS till den lille sötnosen. Han är underbart söt!:love::love:

Och jättefina bilder har du tagit som vanligt. jag gillar korgbilden där "mamma" gäspar... oj vad jobbigt med en teeriervalp i huset! Och Ina ser pigg och nyter ut! :bow:

:eek: 1år? Nu skojar du väl?!
Vad tiden går fort, han var ju nyss liten nyss hemkommen valp och det är nu 10 månader sedan, hjälp!:p

Den här bilden är så söt!:love:

Visst är det så att man märker att man blir äldre genom att ens djur åldras:crazy:

Helt plötsligt är de inte valpar längre, eller unghundar utan snart alldelles vuxna fast det känns som det var igår man hämtade hem dem!

Min lilla skrutta är ju också snart året ! :eek:

Den här bilden är så söt!:love:

Visst är det så att man märker att man blir äldre genom att ens djur åldras:crazy:

Helt plötsligt är de inte valpar längre, eller unghundar utan snart alldelles vuxna fast det känns som det var igår man hämtade hem dem!

Min lilla skrutta är ju också snart året ! :eek:

ja, jösses... ännu värre är när man upptäcker att hunden redan är tio år! Hur gick det till?! :crazy:

Jag gjorde den upptäckten för fem år sedan och nu, trots att hunden sedan länge inte finns mer så kommer jag ihåg hur hon var som valp. Det var 15 år sedan jag fick hem min första egna hund som valp. :eek:

Tiden går onekligen fort.

Ja eller som hästar som blir ännu äldre.

Jag minns när jag stod i boxen med min gamla häst och förstod att det var dags att säga adjö nu, när tänderna var slut och han inte kunde hålla hull.

Då var han 28 år och jag minns att jag tänkte att, hur är det möjligt att det var 20 år sedan han klev ur transporten här hemma, det kändes som det bara var något år sedan:(

Sorry OT, men sedan skall jag inte störa Ians födelsedagskalas mer! ;)

20 år... ahh... snacka om att man lärt känna sin häst då!

När jag var ung så hade jag min ponny i ett stall som ägdes av en tant som var 70 år. Hon fick säga adjö till sitt sto som var 29 år som hon fött upp själv. Tänk att denna kvinna var drygt 40 när fölet föddes och så mycket som händer tills man blir 70 år.

Jag minns hur hon grät och grät - denna kvinna som i vanliga fall var ganska barsk och hade stor integritet. Nu när jag tänker på det så tror jag inte att jag kunde föreställa mig vidden av hennes sorg då jag var 13 år själv.

Hon måste undrat vart tiden tog vägen?

Liknande trådar

S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 016
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka