Hermanstorps deb bana

L

Lilja_

Hej:)
Är det någon som vet hur Hermanstorps deb bana för storhäst är?
Är den bra för gröna hästar? Hur är underlaget?

Sv: Hermanstorps deb bana

Hej:)
Är det någon som vet hur Hermanstorps deb bana för storhäst är?
Är den bra för gröna hästar? Hur är underlaget?

Jag har bara tränat på den. Underlaget är super enligt min mening. Bra och roliga hinder också. Tycker inte debutanthindrena är speciellt svåra. ;)

Underlaget tål nog hur mycket regn som helst (gräsbana med sandunderlag) och hur många hästar som helst, debutantbanan är inbjudande och bra mkt välbyggda och faira hinder men har sina svårigheter, det händer oftast en hel del på den banan alltså lite stopp här och där utspritt över hela banan. Den ser lätt ut men skall nog inte underskattas för mkt.

tack för svaren! de låter ju bra med underlaget, o en del svårigheter får man ju räkna med...:cool:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Lady_S
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 692
Senast: Jerseyite
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 410
Senast: Strandad
·
Skola & Jobb Hej Har landat i insikten att nuvarande bana - vården - inte är min grej. Det är inte så kul längre. Det är dags o byta, plugga är...
Svar
18
· Visningar
1 383
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hård nacke