her cross vad e det för sadel märke????

zazza girl

Trådstartare
en tjej i stallet ha en sån sadel till sin häst men ingen av oss vet va det är för märke , så skulle gärna veta lite mera om märket ..

e det en bra sadel???
vad ligger dom i prisklass???
tillverkas dom fortfarande..????

e det någon som vet något om dom..???

:D:D

Sv: her cross vad e det för sadel märke????

hercross har jag haft, en flatback hoppsadel.
Har för mig att de kommer ifrån B*rjes!

Nää kommer de verkligen från börjes? kanske har börjes sålt dom men jag tror att det är ett eget märke sas...

Jag tror inte att de tillverkas längre men jag kan ha fel. Jag tror det är en mellaklass-sadel, alltså okej kvalité.

Vad jag vet så är det en australienskt tillverkad sadel?

Hade en sån förut.

Jag tror det är en mellaklass-sadel, alltså okej kvalité.

Det skulle jag också vilja påstå att den är.
Jag hade en Hercross allround till låns i början när jag köpt Besten. Det var en riktigt bra sadel, den satte mig rätt och hästen tyckte också om den. Vad jag inte gillade med den var att den var permanentstoppad (latexbossor).

Immer

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 216
Senast: iNHALE
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 186
Senast: super
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka