D
dorisdoris
Jag gjorde ett KUB test för några veckor sedan och fick den usla risken 1/158 och efter samråd med läkare beslöt vi oss för att taett fostervattensprov, vilket vi gjorde i tisdags.
Det var inte en rolig upplevelse, men jag trodde att väntan efter skulle vara värre än den var, tills i eftermiddags, då fick jag ett samtal från "privat nummer" som jag missade att ta på mobilen.
SÅ nu är jag supernervös att det var ett dåligtresultat, och jag har inte möjlighet att få tag på "ansvarig" läkare förrän på måndag...
Hur lång tid brukar det ta att få svar? Någon som fått ett ickenormalt-svar?
Min sambo hävdar att om samtalet var från sjukhuset borde de väl ha ringt fler gånger...
Men jag kan inte låta bli att vara superorolig...
Det var inte en rolig upplevelse, men jag trodde att väntan efter skulle vara värre än den var, tills i eftermiddags, då fick jag ett samtal från "privat nummer" som jag missade att ta på mobilen.
SÅ nu är jag supernervös att det var ett dåligtresultat, och jag har inte möjlighet att få tag på "ansvarig" läkare förrän på måndag...
Hur lång tid brukar det ta att få svar? Någon som fått ett ickenormalt-svar?
Min sambo hävdar att om samtalet var från sjukhuset borde de väl ha ringt fler gånger...
Men jag kan inte låta bli att vara superorolig...