Hemsideplats

M

millansnillan

Var inne på gratishemsida.se och kollade men de hade tydligen tagit bort där m,an kunde hitta en hemsida liknande Geocities och vidare. Någon som vet ett lätt sätt att göra en enkel men snygg hemsida på? Frontpage funkar inte längre :crazy: Och det ska inte kosta något ;)
 
Vad menar du egentligen "Frontpage funkar inte längre"? Letar du efter en plats att ha hemsidan på, eller ett program att bygga hemsidan med? För frontpage är ju ett sådant program.
 
att bygga hemsidan med.
Frontpage kan bara användas till en dator i hushållet och pappa behöver det till hans dator :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: malumbub
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
699
Senast: Angel
·
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 545
Senast: sthu
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp