Hemsidekurs

D

Dean

Hej svejs...
Jag har tänkt lära mig att göra hemsidor och behöver tips på var man kan gå kurs för att lära sig detta.
Kostar alla, eller finns det avgiftsfria kurser också.

Tack på förhand...
 
Sv: Hemsidekurs

Folkuniversitetet, lokala studieförbund, Komvux. FU och studieförbund brukar kosta litegrann men Komvux är gratis.
 
Sv: Hemsidekurs

i annat fall så är det ju inte allt för svårt att leta reda på lite onlinehjälper där du kan lära dig själv, då utvecklar du en mer personlig stil också, samt att det är lite malligt att kunna säga att man är självlärd ;)
 
Sv: Hemsidekurs

Det finns bra kurser på internet :)
Bara att söka.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 016
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 564
Senast: lingonben
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
423
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp