N

NearlyBrainlessAmie

:idea: Tänkte knåpa ihop en hemsida om galopp. Skriva lite allmänt om galoppsporten, historia, klassiska löpningar m.m.. Tror ni det finns något intresse för det? Vad kan man mer skriva om? Jag vore jätteglad om ni kommer med tips och ideer!! :) Kramiz

Sv: Hemsida

Kannon Idee! :banana:
Kan du skriva om amatörerna med?
Alt som Har med Thoroughbred att gjöra é interesant!

Ajjemän, amatörerna kommer nog oxå med så småningom! :)

Håller på och fixar lite me sidan nu.. snart ute på internet, fast det ekar tomt bland innehållet för tillfället :)

Nån som har namnförslag? Och tips på innehåll? Eller nån som har skrivit nått som vore kul att ha med på sidan?

Kramar

http://horseracing.webb.se/

Sådär.. fast det e typ bara "skalet" som finns just nu.. lite fakta om ponnygalopp kan man dock hitta, och så lite svensk galopphistoria...

å den ska inte heta racinglines ifall ni undrar.. bara skrev nått.. :)

Kraaaam

Du får skriva in Göteborggalopp (svsenska banor), (strömsholm och blommeröd)

Har ett arbete om galopp där jag skrivit en del, tyvärr ligger det på skolans dator och det kommer jag inte åt innan augusti!

Kanske du kan ha ett galleri med bilder?

Vill du ha ett svenskt eller engelskt namn?

Ser ut som en bra början! jag kommer att hålda ett öga med sidan. Något annat att se enn Wetherbys-group och Racingpost. Ser ju ut till att din sida blir bätre enn Galoppsport.se! :) :)

Du har mig på msn så vi kan prata där så kan jag hjälpa dig lite!!

Sidan var ju kanonsnygg det ska bli spännande att läsa allt som kommer in.... :banana: :banana:

Ja hästar till salu kan va kul att ha med! bra ide!

Spelar ingen roll om namnet e svenskt eller engelskt.. fast helst inte med å,ä eller ö.. eller ja de spelar väl ingen roll egentligen.. :)

:rofl: Kramas

Kanske något om vad hästarna kan användas till när de har slutat sitt aktiva liv som galoppörer? T ex finns det ju kända fälttävlanshästar som började sin bana som galoppörer, kanske det finns dressyr och hopphästar också? Vore ju roligt med en presentation av några stycken.

Det håller ja absolut med om. Självklart vill min hingst vara med där när han går svår fälttävlan om ett par år =)!

har gjort den i microsoft word.. funkar jättebra för att göra hemsidor i.. gillar inte att hålla på att koda och grejjer.. men det slipper man där!

En sida för fd galoppörer låter helkul! bra ide!!

Kramas

jepp har lagt ut lite mer nu.. fast allt e typ saxat från olika sidor.. hehe.. e man lat så :) :bow:

Liknande trådar

Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
699
Senast: Miingla
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 359
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
696
Senast: Glimra
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka