Sv: Hemsida

Trevlig sida, men jag skulle vilja centrera innehållet. Nu är innehållet vänsterjusterat och det ser lite förskrämt ut. Dessutom blir det en massa gråyta till vänster.

/Soapbubble
 
Sv: Hemsida

Jag tycker hemsidan är enkel & snygg. =) Har inget speciellt att anmärka på förutom att en länk, "Blandat", inte fungerar och att det är onödigt scroll trots att man har skärmupplösningen 1024*768.

Personligen gillar jag inte när man har text från kant till kant, men det är mest en smaksak. Eftersom texten är i en textruta blir det åtiminstone inte jobbigt långa rader, så sidan är fortfarande läsvänlig och så länge det är så kanske marginaler inte spelar så stor roll.
 
Sv: Hemsida

Det är några knappar som inte funkar, har inte gjort klart de sidorna än. Men de kommer. Ska också fixa småjusteringar så att det inte blir onödig scroll och sånt.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
271
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
945
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 811
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp