Hemmavaxning?

MM

Trådstartare
Är det någon som har testat att vaxa hemma?

Blir resultatet bra och vilket sorts vax använder du?
 
Sv: Hemmavaxning?

Jag använde Veet Warm Vax. Ett vax som du alltså värmer och sen stryker på. Fungerar jättebra! :)
 
Sv: Hemmavaxning?

Fungerar det att vaxa på alla områden på kroppen? Hade tänkt ta benen men funkar bikinilinjen så vore det ju inte dumt. Får be min man dra av där fort som fan i så fall. Eller fixar man det själv?
 
Sv: Hemmavaxning?

Jarå det går bra till bikinilinjen också, jag har dock inte provat än.

Jag vaxade benen själv och det går bra men det kan va en ganska bra ide att få lite hjälp. Även om man försöker dra snabbt så blir det som av en reflex att man saktar ner för man vet att det kommer.... kännas :D
 

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 418
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
587
Senast: movi
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 635
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp