Hemmagjorda sadelhängare

Min sadelkammare är fortfarande (efter två år...) utan sadelhängare och jag börjar ledsna på att sadlarna bor på pallbockar. Ni som har byggt egna sadelhängare, kan ni inte visa och berätta? Jag funderar på att snickra ihop några enkla men funktionella och vill ha lite inspiration.
Vet inte riktigt var jag har bilderna på min sadelkammare, men här är en länk till ett i lägg där det syn lite iaf.
Snackistråd eget stall/egen gård
Mina sadelhängare är väldigt stabila, och sadeln hänger mkt bra, men troligtvis för att de följer sadlarna.
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 087
Senast: mamman
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
754
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp