Hemmagjord Fy-spray till katt!??

Annie_92

Trådstartare
Jag har en katt som gillar att tugga på saker den inte får. :d
Men nu undrar jag om det finns något bra enkelt tips som får katten att avsky det stället som den inte får vara på? Citron eller nåt sånt?
Tacksam för tips!!:)

Sv: Hemmagjord Fy-spray till katt!??

Om det är konsekvent samma "fel" saker som katten tuggar på, kan du säkert testa att ha på ngt osmakligt - vinäger, citron, löksaft el annat med stark doft (om du står ut själv med det vill säga!).

Har katten grejer den faktiskt får tugga på? I annat fall skulle jag rekommendera att införskaffa lite olika tuggleksaker...

Sv: Hemmagjord Fy-spray till katt!??

Tack för tipsen!
Jag ska leta upp några roliga tuggleksaker på direkten!

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
950
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Sassy
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
Senast: LiviaFilippa
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
384
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?
  • Evolve